50 tajemství přesvědčování

Autor: Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini

  • Kód produktu: 68435
  • Nakladatelství: BizBooks
  • Počet stran: 240
  • Vazba: brož., 14,5x20,5 cm
  • ISBN: 978-80-265-0259-3
  • Datum vydání: srpen 2014
  • Běžná cena s DPH: 299 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 30 Kč
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné.



Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné.



Dozvíte se:

- která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost

- proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny

- jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek

- jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti

- jakou roli hraje v přesvědčování kofein



Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek.



O autorech

Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání.

Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize.

Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů.

Chcete se na něco zeptat?