99 tipů pro úspěšnější reklamu

Autor: Monika Monzel

  • Kód produktu: 88489
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 200
  • Vazba: brož. 17 x 24 cm
  • ISBN: 978-80-247-2928-2
  • Datum vydání: květen 2009
  • Vaše cena s DPH: 375 Kč
ks
    V prodeji
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.

Chcete se na něco zeptat?