Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Autor: C.K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy

  • Kód produktu: 6141
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 280
  • Vazba: váz.
  • ISBN: ISBN 80-7261-126-7
  • Datum vydání: duben 2005
  • Vaše cena s DPH: 410 Kč
ks
    V prodeji
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní Knihovně světového managementu.

Chcete se na něco zeptat?