Efektivní inovace - odpovědnost a managementu

Autor: Zdenek Dytrt, Michaela Stříteská

  • Kód produktu: 5084
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 160
  • Vazba: váz. 16,7 x 22,5 cm
  • ISBN: 978-80-251-2771-1
  • Datum vydání: říjen 2009
  • Vaše cena s DPH: 299 Kč
ks
    V prodeji
„Při tvorbě a realizaci hodnot vede manažerská etika lidi ke společenské a sociální odpovědnosti!"

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů, sociálních a politických krizí. Autoři publikace považují za jejich hlavní příčinu absenci etiky v našem myšlení. Dospěje-li ne-etika do určité hodnoty, ovlivňuje hlavně tu část společnosti, která se zabývá managementem a podnikáním. Za významnou příčinu konzumního myšlení považují rutinu a stereotyp v práci. Absence kreativity a strach z inovací zpomaluje dynamiku vývoje managementu za rozvojem technických věd a tím negativně ovlivňuje podnikatelské prostředí a mezilidské vztahy.

Klíčem k řešení stávajících a k předcházení opakování minulých negativních situací je odpovědný přístup k manažerským rozhodnutím a podnikatelským krokům. Takto pojatá odpovědnost se ale nevyčerpává pouze v horizontu krátkodobého zisku, ale bere v potaz prostředí, v němž podnik funguje, a pracuje na budování dobrých vztahů se všemi stakeholdery. To je úkol, jemuž se v současnosti nemůže žádný odpovědně myslící manažer nebo podnikatel vyhnout.

Tato publikace je tedy určena manažerům a podnikatelům, ale i učitelům a posluchačům především vysokých škol ekonomických směrů a všem ostatním, kteří mají zájem na žádoucím vývoji ekonomiky a etického podnikání.

Chcete se na něco zeptat?