Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

Autor: Marek Merhaut

  • Kód produktu: 65275
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 136
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7478-032-5
  • Datum vydání: květen 2013
  • Běžná cena s DPH: 277 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 28 Kč
  • Vaše cena s DPH: 249 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře" nebo „štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.

V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.


Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).



OBSAH:


http://obchod.wkcr.cz/images/stories/pdf/obsah/etika%20jako%20soucast%20spolecenske%20odpovednosti%20obsah.pdf


Chcete se na něco zeptat?