Firemní kultura a identita

Autor: Jan Urban

  • Kód produktu: 57920
  • Nakladatelství: Ústav práva a právní vědy, o.p.s.
  • Počet stran: 110
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: 978-80-87974-05-6
  • Datum vydání: září 2014
  • Běžná cena s DPH: 230 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 23 Kč
  • Vaše cena s DPH: 207 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.

Chcete se na něco zeptat?