Franchising

Autor: Jiří Ctibor, Iva Horáčková

  • Kód produktu: 65909
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 184
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7552-661-8
  • Datum vydání: říjen 2017
  • Běžná cena s DPH: 320 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 32 Kč
  • Vaše cena s DPH: 288 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.     

Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Stáhnout PDF prohlížeč.

Chcete se na něco zeptat?