Fyzika pro gymnázia - Mechanika + CD

Autor:

  • Kód produktu: 35615
  • Nakladatelství: Prometheus
  • Počet stran: 228
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7196-431-5
  • Datum vydání: srpen 2013
  • Běžná cena s DPH: 172 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 17 Kč
  • Vaše cena s DPH: 155 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

První z řady učebnic fyziky pro gymnázia. Učebnice jsou zpracovány podle tematických celků. Lze je využít pro třídy s vyšší i nižší hodinovou dotací.


Text je graficky upraven tak, že učiteli umožňuje vybrat učivo podle úrovně žáků ve třídě a podle počtu hodin fyzice přidělených. Učebnice lze využít nejen na gymnáziích, ale i na ostatních středních školách. V 5. přepracovaném vydání této osvědčené učebnice, je rozšiřující učivo nově umístěno na CD, které bude nedílnou součástí knihy. Na CD jsou zpracovány i některé tematické okruhy, které nejsou do RVP zahrnuty, významně však přispívají k vytváření fyzikálního obrazu světa. Tím bude umožněno optimální využití učebnice při výuce podle individuálně koncipovaných ŠVP. Na CD jsou umístěna i laboratorní a teoretická cvičení, významné osobnosti historie mechaniky, slovníček fyzikálních pojmů, videozáznamy experimentů a animací z učiva mechaniky, které mohou obohatit výuku i domácí přípravu studentů. Na konci CD jsou odkazy na vhodné webové stránky. Učebnici vhodně doplňuje publikace Příručka pro učitele fyziky na střední škole (autoři Oldřich Lepil a Emanuel Svoboda), jejímž cílem je pomoc učitelům při realizaci ŠVP. V kapitole 1 jsou shrnuty základní materiály, z nichž ŠVP vychází, a v kapitole 2 jsou přehledně uvedeny možné varianty zpracování obsahu učiva při různé hodinové dotaci fyziky. Obsáhlá je kapitola 3, která tvoří jádro příručky, a obsahuje metodické poznámky k vybraným částem učiva. Inspirací pro učitele mohou být trendy ve vývoji obsahu fyzikálního vzdělávání, metod a prostředků výuky, přehledně uvedené v kapitole 4. Příručku uzavírá výběr další studijní literatury a informačních zdrojů, z nichž lze čerpat náměty pro výuku.

Chcete se na něco zeptat?