Hitmakeři - tajemství popularity v éře rozptylování

Autor: Derek Thompson

  • Kód produktu: 64632
  • Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
  • Počet stran: 344
  • Vazba: brož., 14,3 × 21,4 c
  • ISBN: 978-80-7555-026-2
  • Datum vydání: červenec 2017
  • Běžná cena s DPH: 369 Kč
  • Sleva: 12%
  • Ušetříte: 44 Kč
  • Vaše cena s DPH: 325 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“) - že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu - že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct - jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí - že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy - jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele - proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu.

Chcete se na něco zeptat?