Home office • zavedení home office a pravidla pro jeho fungování

Určeno pro: manažery, HR manažery a personalisty, majitele a jednatele menších firem, manažery odpovědné za řízení zaměstnanců na dálku

Cil: Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance. Seznamte se s výhodami i nevýhodami home office a naučte se, jak zaměstnance kontrolovat a jak celý proces legislativně ošetřit. Díky řadě praktických příkladů a uceleným informacím z oblasti legislativy budete po absolvování kurzu schopni nastavit pravidla pro využívání home office ve vaší firmě. Díky přehledu výhod a nevýhod snadno zjistíte, zda je home office pro vaši společnost využitelný. Získáte komplexní informace pro zavedení systému home office ve vaší společnosti. Poznáte výhody i nevýhody práce na dálku z hlediska zaměstnavatele i zaměstnance. Pochopíte, pro které pozice a typy zaměstnanců je home office vhodný. Zjistíte, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky. Poznáte, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova.

Program semináře:

Úvod do problematiky home office

  • odborná terminologie
  • výhody a nevýhody práce na dálku
  • zavedení procesu home office do firmy

Home office z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance

  • BOZP z pohledu home office • řešení pracovních úrazů
  • problémy při zavádění home office ze strany managementu
  • problémy při zavádění home office ze strany zaměstnanců
  • home office jako benefit

Legislativa a pravidla pro home office

  • legislativa pro home office • zákoník práce • zdravotní způsobilost
  • home office • tvorba vnitřního předpisu
  • home office • personální agenda
  • rady a doporučení pro zavádění home office z pohledu dokumentace

Diskuze • odpovědi na dotazy

Přihláška

Závaznou přihlášku odešlete nejpozději tři pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - houdkova@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - valentova@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 30. října 2018, 9.00 - 15.00
  • Variabilní symbol: 15334
Cena: 2 490 Kč Objednat