Integrované řízení výroby

Autor: Gustav Tomek, Věra Vávrová

  • Kód produktu: 89549
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 368
  • Vazba: brož., 17x24 cm
  • ISBN: 978-80-247-4486-5
  • Datum vydání: únor 2014
  • Běžná cena s DPH: 429 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 43 Kč
  • Vaše cena s DPH: 386 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci výroby, metody zajištění cílů a změnové řízení. Integrace vnitropodnikového procesu tvorby hodnot je předpokladem řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce. Realizaci těchto principů a tržní flexibility umožňuje komplexní standardizace, včetně mozaiky datové základny firmy. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.

Chcete se na něco zeptat?