Jak myslí špičkový obchodník

Autor: Martin Limbeck

  • Kód produktu: 89064
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 200
  • Vazba: brož., 14x21 cm
  • ISBN: 978-80-247-4067-6
  • Datum vydání: březen 2012
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    V prodeji

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.



OBSAH:


O autorovi 7

Předmluva Niny Rugeové 9

Jedním slovem 11

1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15

2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33

3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51

4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67

5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85

6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97

7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113

8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125

9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139

10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151

11. Ne: Je potřeba další impuls 167

12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179

13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189

Chcete se na něco zeptat?