Klíčoví zákazníci a péče o ně

Autor: Ken Burnett

  • Kód produktu: 5451
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 386
  • Vazba: brož., 16,7x22,5 cm
  • ISBN: 80-7226-655-1
  • Datum vydání: listopad 2005
  • Běžná cena s DPH: 627 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 63 Kč
  • Vaše cena s DPH: 564 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí:



- jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout

- jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách

- jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka

- jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků

- jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků

- jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků

- jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími)

- cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku

Chcete se na něco zeptat?