Management hodnotových inovací

Autor: Radim Vlček

  • Kód produktu: 6191
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 239
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: ISBN 978-80-7261-164-5
  • Datum vydání: leden 2008
  • Vaše cena s DPH: 320 Kč
ks
    V prodeji
Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice šesti druhů strategie managementu inovací, kde mají klíčovou roli hodnotové inovace. Kniha je určena pro střední a vrcholový management výrobních podniků a pro studenty ekonomických oborů vysokých škol.

Chcete se na něco zeptat?