Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Eva Bedrnová, Eva Jarošová, Ivan Nový a kol.

  • Kód produktu: 6256
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 616
  • Vazba: váz., 165 x 235 mm
  • ISBN: 978-80-7261-239-0
  • Datum vydání: září 2012
  • Běžná cena s DPH: 698 Kč
  • Sleva: 12%
  • Ušetříte: 84 Kč
  • Vaše cena s DPH: 614 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své každodenní praxi setkávají (komunikace, konflikty a vyjednávání, pracovní týmy, postoje a hodnoty, problematika moci, organizační kultura apod.). Systémově pojaté příklady naznačují jak výsledky těchto výzkumů aplikovat nejen v manažerské a personální praxi, ale i v poradenské činnosti.

Chcete se na něco zeptat?