Marketing management (12. vydání)

Autor: Philip Kotler, Kevin Lane Keller

  • Kód produktu: 1811
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 792
  • Vazba: váz.
  • ISBN: ISBN 978-80-247-1359-5
  • Datum vydání: září 2007
  • Vaše cena s DPH: 2 199 Kč
ks
    V prodeji
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této bible marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).

Chcete se na něco zeptat?