Marketing služeb – efektivně a moderně

Autor: Miroslava Vaštíková

  • Kód produktu: 1943
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 230
  • Vazba: brož.
  • ISBN: 978-80-247-2721-9
  • Datum vydání: září 2008
  • Vaše cena s DPH: 319 Kč
ks
    V prodeji
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.

Chcete se na něco zeptat?