Marketingová komunikace a public relation - Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada

  • Kód produktu: 64078
  • Nakladatelství: Karolinum
  • Počet stran: 120
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-246-3075-5
  • Datum vydání: září 2015
  • Běžná cena s DPH: 165 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 16 Kč
  • Vaše cena s DPH: 149 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Chcete se na něco zeptat?