Marketingová komunikace + CD (3. akt. vyd.)

Autor: Miroslav Foret

  • Kód produktu: 5248
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 488
  • Vazba: váz., 167x225 mm
  • ISBN: 97880-251-3432-0
  • Datum vydání: srpen 2011
  • Běžná cena s DPH: 890 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 89 Kč
  • Vaše cena s DPH: 801 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Publikace je určena:

- marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili

- studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace



Dozvíte se:

- jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy

- jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory

- co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována

- jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl

- jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat

- že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst

- jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst

- na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum

- jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt

- jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství

- kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň

- jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě

- kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.

- jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit

- jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě



Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.



Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.

Chcete se na něco zeptat?