Marketingový management destinací

Autor: Monika Palatková

  • Kód produktu: 88967
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 207
  • Vazba: brož., 17 x 24 cm
  • ISBN: 978-80-247-3749-2
  • Datum vydání: listopad 2011
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    V prodeji

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Chcete se na něco zeptat?