Masová média (2. přepr. vyd.)

Autor: Jan Jirák, Barbara Köpplová

  • Kód produktu: 17903
  • Nakladatelství: Portál
  • Počet stran: 392
  • Vazba: váz., B5
  • ISBN: 978-80-262-0743-6
  • Datum vydání: říjen 2015
  • Běžná cena s DPH: 555 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 55 Kč
  • Vaše cena s DPH: 500 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.

Prof. PhDr. Jan Jirák je proděkanem Fakulty sociálních věd UK v Praze. Doc. PhDr. Barbara Köpplová přednáší na Fakultě sociálních věd UK v Praze. V nakladatelství Portál vyšla jejich společná kniha Média s společnost (2007).

Chcete se na něco zeptat?