Mezinárodní marketingový management

Autor: Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander

  • Kód produktu: 4924
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 360
  • Vazba: brož.
  • ISBN: ISBN 978-80-251-1641-8
  • Datum vydání: říjen 2007
  • Vaše cena s DPH: 499 Kč
ks
    V prodeji
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu.

Chcete se na něco zeptat?