Mezinárodní podnikání - Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty

Autor: Lucie Meixnerová, Šárka Zapletalová, Zuzana Stefanovová

  • Kód produktu: 11237
  • Nakladatelství: C.H. Beck
  • Počet stran: 224
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: 978-80-7400-654-8
  • Datum vydání: srpen 2017
  • Běžná cena s DPH: 490 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 49 Kč
  • Vaše cena s DPH: 441 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení.
V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních společností a v neposlední řadě rovněž hospodářská činnost podniku, obor podnikání.
Atraktivita knihy spočívá zejména v tom, že v jednotlivých kapitolách jsou prezentovány výsledky výzkumné studie zaměřené na mezinárodní podnikání českých firem.
Kniha je určena nejen studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale také manažerům a vlastníkům podniků, kteří mají v úmyslu podnikat, popř. již podnikají v zahraničí.

Chcete se na něco zeptat?