NINJA inovace - deset zabijáckých strategií nejúspěšnějších světových firem

Autor: Gary Sharipo

  • Kód produktu: 64565
  • Nakladatelství: Zoner Press
  • Počet stran: 240
  • Vazba: váz., 14 × 21 cm
  • ISBN: 978-80-7413-288-9
  • Datum vydání: říjen 2014
  • Běžná cena s DPH: 290 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 29 Kč
  • Vaše cena s DPH: 261 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni.
Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své kariéry možnost vidět pády obrovských firemních kolosů a stejně tak i vzestup neznámých projektů vedených jen malým týmem lidí. Proč jsou některé společnosti úspěšné a ostatní se ztratí v zapomnění (nebo budou sloužit jen jako odstrašující příklady), odhaluje v knize Ninja inovace. Ta není pouze o důležitosti inovace, je o celém přístupu k podnikání – přístupu, který autor přirovnává k tomu, jak k úkolům přistupovali ninjové ve feudálním Japonsku.
Na příkladech ze skutečného života popisuje ty nejdůležitější předpoklady, které vedou k úspěšnému podnikání. Jaké jsou ty nejdůležitější vlastnosti, které vám zajistí úspěch? Jsou to vlastnosti Ninja inovátorů, s nimiž se v knize seznámíte. Firmy by měly fungovat jako elitní jednotky ninjů soustředící se na jediné: splnit svůj úkol.

Chcete se na něco zeptat?