Poskytování náhrad cestovních výdajů

Určeno pro: všechny, kteří se předmětnou problematikou zabývají, a to nejen ty, kterých se poskytování cestovních náhrad přímo týká jako např. podnikatelé, společníci, jednatelé, apod., nýbrž i ty, kteří s touto problematikou pracují, jako např. účetní, auditoři, poradci, apod.

Cíl: Právní úprava poskytování náhrad cestovních výdajů je od 1.1.2007 zahrnuta do zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce. Výklad bude proto zaměřen především na změny, které stále způsobují problémy a nejasnosti v poskytování předmětných náhrad a vysvětlení praktických komplikací, které vyplývají ze samotného zákonného znění. V průběhu semináře budou, mimo jiného, zdůrazněny nejčastěji se vyskytující chyby a omyly při poskytování náhrad cestovních výdajů, zejména při jejich výpočtech. Budou zodpovězeny všechny dotazy a bude reagováno na všechny připomínky z praxe. Důraz bude kladen též na související právní předpisy, zejména na zákon o daních z příjmů. Výklad na semináři je vždy plně aktuální – reaguje na všechny změny, které jsou známy do data konání semináře. Doporučuje se vzít s sebou na seminář zákoník práce (ÚZ Zákoník práce lze zakoupit i na místě)

Program semináře:

  • zásady a principy pro poskytování náhrad cestovních výdajů
  • rozdílné poskytování cestovních náhrad pro zaměstnance v podnikatelské sféře a pro zaměstnance ve státní správě
  • významné pracovněprávní souvislosti při poskytování cestovních náhrad
  • taxativně stanovené právní úkony, při kterých se cestovní náhrady poskytují
  • výklad problematiky sjednávání místa výkonu práce a pravidelného pracoviště do pracovních smluv zaměstnanců
  • jednotlivé druhy cestovních náhrad
  • problematika poskytování a krácení tuzemského i zahraničního stravného
  • nejčastější problémy spojené s vyúčtováním tuzemských i zahraničních pracovních cest • zaokrouhlování • kurzové přepočty atd.
  • paušalizace cestovních náhrad
  • poskytování náhrad cestovních výdajů u dalších skupin osob, tj. podnikatelů (osob samostatně výdělečně činných), společníků a jednatelů společností s ručením omezeným, členů statutárních orgánů a dalších orgánů právnických osob a osob v mimo pracovněprávních vztazích •
  • zdůraznění odchylek ve srovnání se zaměstnanci
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Přihláška

Závaznou přihlášku odešlete nejpozději tři pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary, Liberec; Plzeň; Tábor, Ústí nad Labem - houdkova@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - valentova@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 11. října 2018, 9.00 - 13.00
  • Variabilní symbol: 15318
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 390 Kč Objednat