Pravidla mozku - nejnovější vědecké poznatky pro úspěch v práci, doma i ve škole

Autor: John Medina

  • Kód produktu: 5350
  • Nakladatelství: BizBooks
  • Počet stran: 288
  • Vazba: brož., 167x225 mm
  • ISBN: 978-80-265-0015-5
  • Datum vydání: únor 2012
  • Běžná cena s DPH: 329 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 33 Kč
  • Vaše cena s DPH: 296 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Většina z nás nemá představu, co se opravdu odehrává uvnitř naší hlavy. Jak se učíme? Jak vlastně působí spánek a stres na náš mozek? Proč je multitasking mýtus? Proč je tak jednoduché zapomínat, a proč je důležité opakovat si nové znalosti? Mají muži a ženy opravdu rozdílné mozky?



Molekulární biolog John Medina představuje své celoživotní poznatky o fungování mozku a o tom, jak může výzkum mozku ovlivňovat způsob, jakým učíme naše děti a jak pracujeme.



V této knize se dozvíte, proč by Michael Jordan nebyl dobrý v baseballu, že máme neuron Jennifer Anistonové, nebo se dočtete o chlapci, který měl úžasnou paměť na hudbu, ale přitom si nedokázal zavázat tkaničky od bot.



Zjistíte, že:

•cvičení posiluje intelekt,

•každý mozek má jiné nervové propojení,

•jsme stvořeni tak, abychom nikdy nepřestávali s učením a poznáváním,

•vzpomínky jsou nestálé a náchylné k deformacím,

•spánek je silně spojen se schopností se učit,

•zrak vládne nad všemi ostatními smysly,

•stres mění způsob, jak se učíme.



Nakonec pochopíte, jak váš mozek opravdu pracuje a jak z toho můžete pro sebe získat co nejvíce.





Dr. John J. Medina



je vývojový molekulární biolog a výzkumný konzultant. Je ředitelem Centra pro aplikovaný výzkum mozku a učení na Tichomořské univerzitě v Seattlu a také učí na lékařské fakultě Washingtonské univerzity v oddělení bioinženýrství. V roce 2004 se stal vědeckým pracovníkem Národní akademie technických věd. Je konzultantem americké vzdělávací komise a pravidelně přednáší o vztahu neurologie a vzdělávání. Celý život jej fascinuje, jak lidská mysl reaguje na informace a jak informace organizuje. Jako ženatý muž a otec dvou chlapců se zajímá, jak by nauka o mozku mohla ovlivnit metody vzdělávání dětí.

Chcete se na něco zeptat?