Proč jsou úspěšní lidé úspěšní

Autor: Rainer Zitelmann

  • Kód produktu: 89134
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 224
  • Vazba: brož., 17x24 cm
  • ISBN: 978-80-247-4187-1
  • Datum vydání: květen 2012
  • Vaše cena s DPH: 299 Kč
ks
    V prodeji

Proč jsou někteří lidé mnohem úspěšnější než ostatní? Co dělali zakladatelé firem jako Apple, Facebook či Ikea jinak než většina? Díky čemu pohádkově zbohatli Warren Buffet, Jack Welch nebo George Soros? Co stojí za úspěchem neuvěřitelné kariéry Borise Beckera, Garri Kasparova či Madonny? Jak můžete sami dosáhnout vyšších cílů, než o jakých jste si kdy troufli snít? Všechny úspěšné lidi spojují zcela konkrétní způsoby myšlení a životní postoje. Tajemství jejich úspěchu vám odhalí tato kniha. Její autor analyzoval životní cestu padesáti úspěšných osobností a nyní poutavě a zajímavě ukazuje, jak a díky čemu se lidé, kteří mnohdy pocházejí z obyčejných rodin, stali miliardáři nebo světově známými osobnostmi. Dozvíte se, jak úspěšní lidé dokážou proměnit nejtěžší porážky v neuvěřitelná vítězství. A naučíte se, jak používat strategii vítězů a jak sami dosáhnete vyšších cílů, než o jakých jste kdy snili.



Obsah:



O autorovi 7

Úvod 8

Stanovte si vyšší cíle 11

Jak získat důvěru 25

K čemu jsou užitečné problémy 34

Koncentrace 49

Mějte odvahu být jiný 58

Nezávislé myšlení 71

Ochota řešit konflikty 80

Nikdy neakceptujte "ne"! 94

Cílový navigační systém 105

Recept na úspěch: Vytrvalost a chuť experimentovat 114

Nespokojenost jako motor 127

Nápady vás obohatí 139

Umění dobře se prodat 152

Sebekázeň a schopnost nadchnout se 165

Efektivita 172

Buďte rychlejší 179

Peníze 191

Vypětí a relaxace 199

Poděkování 210

Poznámky 211

Seznam literatury 219

Jmenný rejstřík 223



O autorovi:



Dr. Rainer Zitelmann (1957)

Autor je úspěšným německým podnikatelem a investorem. Jeho firma je lídrem na německém trhu v oblasti poradenství pro realitní a investiční společnosti při strategickém plánování a komunikaci. Než začal v roce 2000 podnikat, byl vedoucím oddělení deníku "Die Welt", šéfredaktorem nakladatelství Ullstein-Propyläen-Verlag a historikem na Freie Universität Berlin. Ve svých knihách se zabývá historií, politikou a ekonomikou.

Chcete se na něco zeptat?