Prodávejte jako ti nejlepší - Osvědčené tipy a triky pro prodejce a obchodní zástupce

Autor: Miroslav Konopáč

  • Kód produktu: 89995
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 160
  • Vazba: brož., 14x21 cm
  • ISBN: 978-80-271-0166-5
  • Datum vydání: září 2016
  • Běžná cena s DPH: 229 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 23 Kč
  • Vaše cena s DPH: 206 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec, nebo pracujete sami na sebe - vám ukáže na mnoha praktických a ihned použitelných příkladech a návodech.

Knížka je neocenitelným pomocníkem pro všechny, kteří pracují jako obchodníci, prodejci nebo obchodní zástupci. Pokud začínáte obchodovat, pomůže vám v prvních krocích a umožní vám vyhnout se chybám, které dělalo mnoho vašich předchůdců a není nutné je opakovat. Zkušenější prodejci a obchodníci zde najdou náměty a inspiraci k dalšímu růstu. Knížka jim umožní uvědomit si, kde mají rezervy a okamžitě na nich zapracovat. Každý z nás má na výběr: buď si bude na všechno přicházet sám a smíří se s pomalým pokrokem a mnoha neúspěchy, nebo se bude učit od ostatních, a bude tak o krok napřed díky znalostem z této publikace.





OBSAH:





Úvodní slovo 7

1 Na začátek 9

Prodejce, obchodník nebo…? 9

Jak s knihou pracovat? 11

Složitá jednoduchost prodeje 14

Vítejte ve hře jménem obchod 17

2 Struktura prodeje – 5P 19

Příprava 20

Příběh 20

Proč 26

Prezentace 27

Prodej 33

3 Příprava 35

Kde najít zákazníky? 35

Hledejte klienty podle užitku, který prodáváte 36

Co chtějí vaši zákazníci? 42

Pracujte s tím, co se dozvíte 47

Dovednosti dobrého obchodníka 50

Cíle, nebo vztahy? 52

Příprava – na co dalšího nezapomenout? 55

Plánování 58

4 Příběh 65

První dojem 66

Jak se představit? 71

Podání ruky – velké malé téma 74

Dodržujte vhodnou vzdálenost 76

První věty na obchodní schůzce 77

Organizovanost 80

5 Proč 83

Proč ano a proč ne 83

Charakteristiky a výhody zboží 84

Aktivní naslouchání 92

Povzbuzení 94

Přeformulování 96

Vyjasnění 97

Sumarizace 98

Ocenění, poděkování 98

Hlavní pasti aktivního naslouchání 99

Námitky 101

6 Prezentace 115

Komunikace 115

Neverbální komunikace nejsou jen gesta 121

Pozitivní komunikace 125

Otázky 134

7 Prodej 141

Uzavření obchodu 141

8 Poprodejní servis 153

Udržte si své klienty 153

Závěr 159


Chcete se na něco zeptat?