Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autor: Kenneth E. Clow, Donald Baack

  • Kód produktu: 5003
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 484
  • Vazba: váz. 21x 28,5 cm
  • ISBN: 978-80-251-1769-9
  • Datum vydání: listopad 2008
  • Vaše cena s DPH: 1 590 Kč
ks
    V prodeji
Čím je kniha přínosná? Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.

Chcete se na něco zeptat?