Reklama - průzkum, příprava a plánování

Autor: Jon Steel

  • Kód produktu: 4436
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 255
  • Vazba: váz.
  • ISBN: ISBN 80-251-0065-0
  • Datum vydání: říjen 2004
  • Vaše cena s DPH: 445 Kč
ks
    V prodeji
Publikace je určena: Pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává tzv. account planning - účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a pretestingové akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně. Marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích aktivně záleží, natolik přesně se reklama trefí do tužeb a potřeb zákazníků.

Chcete se na něco zeptat?