Reporting (3. rozšířené a aktualizované vydání)

Autor: Libuše Šoljaková, Jana Fíbrová

  • Kód produktu: 88729
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 224
  • Vazba: brož., 17×24 cm
  • ISBN: 978-80-247-2759-2
  • Datum vydání: září 2010
  • Vaše cena s DPH: 319 Kč
ks
    V prodeji
Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě. Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na nejdůležitější zásady a také časté chyby při využití účetních informací při správě a řízení společností. Obsahuje konkrétní instruktážní postupy a návody, jak zlepšit informovanost a komunikaci mezi vlastníky, manažery, zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami. První část se zaměřuje na systém kritérií měření výkonnosti společností jako celku a jejich vypovídací schopnost a možnosti transformace těchto kritérií na jednotlivé součásti (útvary, organizační jednotky) společností. Na tuto část navazuje oblast základních nástrojů a metod podporujících řízení a správu společností – sestavování rozpočtů, analýza odchylek, zjišťování výsledků hospodaření za útvary, segmenty a divize. V závěrečné části se publikace orientuje na kalkulace a alokace nákladů.

Chcete se na něco zeptat?