Rétorika pro lídry - Řekněte to jako Obama

Autor: Shel Leanneová

  • Kód produktu: 5234
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 208
  • Vazba: brož., 16,7x22,5 cm
  • ISBN: 978-80-251-2633-2
  • Datum vydání: srpen 2011
  • Vaše cena s DPH: 399 Kč
ks
    V prodeji

Chcete umět inspirovat a přesvědčit ostatní, tak jako to umí Obama? Závidíte mu jeho výjimečné komunikační schopnosti a myslíte si, že na to nemáte? Omyl. Komunikační techniky, přesvědčivý projev a získávání davů se lze naučit.

Barack Obama vrátil do americké politiky sílu řečnictví. Projev po projevu „rozpaluje“ svou inspirující vizí, vzletnou rétorikou a charismatickým vystupováním miliony nadšených příznivců. Díky dobře zvládnuté schopnosti mluvit na veřejnosti nejen vyvolává bouřlivý potlesk, ale podněcuje v publiku nadšení pro opravdovou změnu. Obama dotáhl techniky, které z něj udělaly velmi úspěšného řečníka, k dokonalosti.

Nechte se vést příkladem nejlepšího amerického řečníka současnosti a ovládněte umění přesvědčit. Pochopte pravidla rétoriky a vystupování před davy, porozumějte řeči těla a možnostem jejího používání. Naučte se, jak formovat silné argumenty, jak předat svou vizi i jak čelit nepříjemným situacím, které mohou nastat při veřejném vystupování. Zanechte v posluchačích silný dojem a získejte jejich důvěru.

Ať už jste politik, manažer, majitel společnosti nebo učitel, kniha Rétorika pro lídry vám odhalí možnosti, jak zapůsobit na publikum a zmobilizovat je a iniciovat tak pozitivní změnu na všech úrovních vaší organizace.



„Autorka Shel Leanneová provádí čtenáře poutavou formou počátky politické kariéry prvního Afroameričana v čele Spojených států, Baracka Obamy, který je odborníky i politiky uznáván a respektován jako výjimečný řečník. Na příkladech jeho nejslavnějších projevů představuje úspěšné a efektivní techniky verbální i neverbální komunikace, které si čtenáři mohou jednoduše osvojit.

Doporučit lze knihu jak manažerům ve vedení firem, mladým i zkušeným politikům, tak také pracovníkům v neziskovém sektoru, kteří hledají inspiraci, jak předat svoje myšlenky, vize a ideje veřejnosti, zaměstnancům nebo voličům.“

—Barbora Petrová, lektorka politické komunikace, Campaigns.cz

Chcete se na něco zeptat?