Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Jan Bloudek, Michal Henych, Sláva Kubátová, David Müller

  • Kód produktu: 6266
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 212
  • Vazba: brož., 125 x 205 mm
  • ISBN: 978-80-7261-258-1
  • Datum vydání: duben 2013
  • Běžná cena s DPH: 289 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 29 Kč
  • Vaše cena s DPH: 260 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Chcete se na něco zeptat?