Šíleně jednoduché - Posedlost jako základ úspěchu Apple

Autor: Ken Segall

  • Kód produktu: 68619
  • Nakladatelství: BizBooks
  • Počet stran: 224
  • Vazba: váz., 16,7x22,5 cm
  • ISBN: 978-80-265-0048-3
  • Datum vydání: leden 2016
  • Běžná cena s DPH: 299 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 30 Kč
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

„Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami."

– Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998



Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě.



Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání.



Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky.



Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW.

Chcete se na něco zeptat?