Skvělé služby - jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Autor: Adam Hazdra, Kateřina Jiřinová, Lukáš Kypus, Veronika Harazínová, Vojtěch Lunga

  • Kód produktu: 89361
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 160
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-247-4711-8
  • Datum vydání: březen 2013
  • Běžná cena s DPH: 249 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 25 Kč
  • Vaše cena s DPH: 224 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma stane ve službách jedničkou. Dozvíte se, jak služby ovlivňují chování zákazníků a proč by vás měly zajímat, co je to design služeb a jak se při vymýšlení služeb znovu přiblížit lidem, jak vypadá skvělá služba a jakými nástroji a metodami můžete své služby zlepšovat. Kniha je psána pro české podmínky s porozuměním zákaznickému chování našich lidí a fungování firem u nás. Budete pozitivně překvapeni nejen jejím obsahem, ale také moderností zpracování a svěžím jazykem.

Chcete se na něco zeptat?