Slovník mediální komunikace

Autor: Irena Reifová a kolektiv

  • Kód produktu: 17303
  • Nakladatelství: Portál
  • Počet stran: 328
  • Vazba: váz.
  • ISBN: ISBN 80-7178-926-7
  • Datum vydání: prosinec 2004
  • Vaše cena s DPH: 485 Kč
ks
    V prodeji
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti.Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Chcete se na něco zeptat?