Slovník moderního manažera

Autor: Jaroslav Beneš

  • Kód produktu: 57797
  • Nakladatelství: HB PRINT, s.r.o.
  • Počet stran: 108
  • Vazba: broz., A5
  • ISBN: 978-80-87252-01-7
  • Datum vydání: červen 2013
  • Běžná cena s DPH: 120 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 12 Kč
  • Vaše cena s DPH: 108 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.
Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.
Pro zábavu v závěru autor uvádí několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.

Chcete se na něco zeptat?