Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí

Autor: Vladimír Vojík

  • Kód produktu: 52708
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 276
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7357-534-2
  • Datum vydání: červen 2010
  • Vaše cena s DPH: 360 Kč
ks
    V prodeji
Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s velikostí podniku, a výrazně zlepšit prosperitu malých a středních podniků.

Autor volně navazuje na svou předchozí knihu Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (2009) a zároveň předkládá čtenáři nová témata, která mají z hlediska významu značný ekonomický a společenský přesah (např. regulace podnikání jednotného trhu EU, obchodní formy podnikání, celní sklady, outsourcing, neziskové organizace, lobbing, korupce a další).

Kniha je určena pro majitele a manažery malých a středních podniků, stejně tak ji mohou využít studenti všech škol s ekonomickým zaměřením, určitě bude vhodnou studijní pomůckou na vzdělávacích kurzech podnikatelů a manažerů, případně na rekvalifikačních kurzech. Zajímat však bude i ty, kteří zatím nepodnikají, ale uvažují, že by se v budoucnosti podnikání věnovali.

Chcete se na něco zeptat?