Sticky Marketing - jak zaujmout, získat a udržet si zákazníka

Autor: Grant Leboff

  • Kód produktu: 6245
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 216
  • Vazba: brož., 16,5x23,5 cm
  • ISBN: 978-80-7261-235-2
  • Datum vydání: září 2011
  • Vaše cena s DPH: 399 Kč
ks
    V prodeji
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky." Překlad z angličtiny Hana Škapová.

Chcete se na něco zeptat?