Time management • zvyšování firemní, týmové i osobní produktivity bez stresu • ve třech krocích

Určeno pro: všechny profese, personalisty, účetní, mzdové účetní, asistentky, daňové poradce, úředníky státní správy, techniky, vedoucí pracovníky, veducí výroby, mistry, OSVČ a pro všechny ostatní, kteří potřebují lépe organizovat svoji práci a dosahovat vyšších výkonů s nižší námahou

Čeká na Vás v práci příliš mnoho úkolů o kterých víte, že je stejně nemáte šanci nikdy včas stihnout? A kdyby to stihnout šlo, tak se Vám do toho stejně vlastně ani nechce? Představte si, co kdyby se to ale dalo všechno stihnout? Co kdyby se Vám do toho i chtělo pustit? A co kdyby se ta nejnudnější rutina udělala dokonce úplně sama? Desítky papírků s poznámkami mizí, vykřičníky v diáři se mažou a stres z každodenní zběsilé honby za termínem se mění ve skvělý pocit, že to máte hotovo! • Vždyť osobní produktivita je i o tom, že z práce odcházíte s čistou hlavou.

Program semináře:

  • Time management, stanovení pracovních priorit a rolí
  • Aplikování pracovnich nástrojů GTD (jak mít vše hotovo)
  • Užitečné programy i v rukou naprostých začátečníků

Na semináři se naučíte:

  • Jak začít s produktivním životem
  • Jak stanovit skutečné pracovní priority
  • Jak si vést diář jako profesionál
  • Jak zvládat každodenní návaly úkolů a jak úkoly třídit
  • Jak plánovat i nejnáročnější projekty snadno pomocí MYŠLENKOVÝCH MAP
  • Jak si ZAPAMATOVAT dlouhé seznamy úkolů pomocí PAMĚŤOVÝCH PALÁCŮ
  • Jak si zvolit ten správný nástroj osobní produktivity
  • Jak budovat správné pracovní návyky
  • Jak se zbavit největších zlodějů času
  • Jak se lépe soustředit na vykonávanou činnost
  • Jak naplánovat a uvést nové projekty v život
  • Jak zvýšit produktivitu osobní i firemní
  • Jak použít programy a aplikace (i pro začátečníky), o kterých jste nejspíše nikdy neslyšeli, aby pracovaly za Vás
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Informace

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora, místa, data konání a eventuální zrušení semináře z organizačních důvodů. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci telefonicky, faxem, e-mailem nebo dopisem informováni.

Součástí ceny účastnického poplatku je i drobné občerstvení.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Lektor: Marek Sýkora
Město a místo konání: Zlín - Hotel Moskva Odkaz na mapu
  • Datum konání: 29. dubna 2019, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 22170
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 090 Kč Objednat