Univerzální principy designu - 125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost, použitelnost a vnímání designu

Autor: William Lidwell, Kritina Holden, Jill Butler

  • Kód produktu: 5353
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 272
  • Vazba: brož., 221x259 mm
  • ISBN: 978-80-251-3540-2
  • Datum vydání: duben 2012
  • Běžná cena s DPH: 690 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 69 Kč
  • Vaše cena s DPH: 621 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii matematiku. Věhlasní autoři vás naučí je využívat v praxi.

Chcete se na něco zeptat?