Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

Autor: Sláva Kubátová, Jan Bloudek, Tomáš Bujna, Michal Henych, David Müller

  • Kód produktu: 6261
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 216
  • Vazba: brož., 12,7x20,5 cm
  • ISBN: 978-80-7261-257-4
  • Datum vydání: listopad 2012
  • Vaše cena s DPH: 289 Kč
ks
    V prodeji

První svazek ediční řady "Action Learning - praktický management" z autorské dílny TC Business School vychází ze zkušeností manažerů-studentů MBA a poradců ve firemních rozvojových programech. Zaměřuje se na různé koncepce vedení lidí a reálné možnosti (výhody x nevýhody) jejich aplikace v konkrétních případech, na modely motivování a rozvíjení lidí, jakož i na strategické předpoklady a východiska prosperity organizace.



Kniha Vedení lidí a strategie v nejistých dobách (první svazek nové ediční řady Action Learning - praktický management) autorského týmu TC Business School se snaží být jiná než mnohé jiné knihy na podobné téma: nedává návody. Autoři knihy nevěří, že v současném turbulentním světě je možné někomu jednoznačně poradit.


Kniha je sestavena ze zkušeností manažerů-studentů MBA a ze zkušeností poradců ve firemních rozvojových programech. Perspektivou těchto zkušeností pak prezentuje některé teoretické modely a snaží se objasnit, jaké výhody a nevýhody může mít jejich aplikace v konkrétních případech. Současně, jakoby na pozadí, se celou prací prolíná klíčová otázka: Jak takový či jiný manažerský krok ovlivní lidi v organizaci - tedy nositele, tvůrce a realizátory know-how, na němž organizace stojí. Právě tuto otázku i její řešení autoři považují za prioritní úkol manažerů.


První část knihy (Vedení lidí) je zaměřena především na různé koncepce vedení lidí, jejich postupný vývoj v čase a současné možnosti jejich použití. Zároveň probírá různé modely motivování a rozvíjení lidí. Druhá část (Strategie) se soustřeďuje na to, jak se organizace mohou úspěšně protnout s vlivy prostředí, v němž hledají své "místo na slunci".


U této knihy knihy, jejímž základem je metoda Action Learning, tedy učení se praxí, autoři doporučují ještě jiný přístup: vybízejí čtenáře, aby zkusili s knihou i autory diskutovat, neboť taková diskuse přináší inspiraci pro řešení vlastních reálných problémů.


Ediční řada Action Learning - praktický management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé svazky autorsky připravil tým lektorů TC Business School, kteří vedli aplikační projekty s využitím metody AL jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.

Chcete se na něco zeptat?