Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený

Autor:

  • Kód produktu: 57784
  • Nakladatelství: PRAGMA
  • Počet stran: 238
  • Vazba: brož., 14,5 × 20,5 c
  • ISBN: 978-80-7349-331-8
  • Datum vydání: leden 2013
  • Běžná cena s DPH: 238 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 24 Kč
  • Vaše cena s DPH: 214 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.

Chcete se na něco zeptat?