Vytváření spotřebitelské hodnoty

Autor: Tomáš Macák

  • Kód produktu: 52740
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 216
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7357-570-0
  • Datum vydání: září 2010
  • Vaše cena s DPH: 250 Kč
ks
    V prodeji
Kniha přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.

Chcete se na něco zeptat?