Začínající účetní • třídenní seminář

Určen pro: začínající a mírně pokročilé účetní. Kurz pro omezený počet posluchačů.

Cíl semináře: Na rozdíl od klasických seminářů není směr a uspořádání výkladu od teorie k praxi, ale obrácený. Od řešení konkrétních problémů „jak zaúčtovat“ k obecným účetním pravidlům. Proto je vhodný jak pro začínající účetní, tak pro pokročilejší, jakožto nový úhel pohledu.Kurz probíhá ve dnech 28.11, 29.11 a 30.11.2017 od 9.00 do 14.00 hod. Celková cena kurzu je 6.990 Kč, ale je možné se přihlásit na na jednotlivé dny, cena za jeden den je 2.390 Kč

  • 1. den: • 28. listopad 2017
  • účetní doklady a zápisy
  • účetní osnova a rozvrh pro podnikatele po změně Vyhlášky č. 500/2002 Sb.
  • zaúčtování vystavených a přijatých faktur
  • přijaté a vydané zálohy
  • opravy faktur, dobropisy, vrubopisy
  • DPH na faktuře - daňový doklad
  • pořízení zásob a dlouhodobého majetku
  • příbuzné doklady - smlouvy, dodací listy apod.
  • účtování pokladny a banky
  • EET a účtování pokladny
  • 2. den: • 29. listopad 2017
  • obsah účetnictví
  • rozdělení účetních jednotek dle zákona o účetnictví
  • okamžik uskutečnění
  • účetní období a zásada věcné a časové souvislosti
  • časové rozlišení nákladů a výnosů
  • dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek
  • uvedení do provozu, odpisy, technické zhodnocení, opravy, vyřazení
  • leasing
  • nákupy na úvěr
  • účtování v cizí měně
  • 3. den: • 30. listopad 2017
  • zaúčtování mezd
  • cestovní náhrady
  • zaměstnanecké benefity
  • opravné položky k pohledávkám
  • postoupení, odpis a zápočet pohledávek
  • opravy chyb
  • inventarizace
  • zákonné povinnosti (směrnice, závěrka, audit, zveřejnění)
  • legislativní podklad
  • stručný přehled odchylek pro nepodnikatelské subjekty
  • možnosti kontroly a sankce

Posluchači obdrží materiál vypracovaný lektorem a vzorové číslo časopisu Účetní a daně. V ceně semináře je také odborná publikace nakladatelství ANAG: Abeceda účetnictví pro podnikatele 2017 (kolektiv autorů) Všichni absolventi kurzu získají osvědčení.

Přihláška

Závaznou přihlášku odešlete nejpozději tři pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - houdkova@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - valentova@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 28. listopadu 2017, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 13887
  • Stav: Připravujeme
Cena: 6 990 Kč Objednat