Základy marketingu (2. přep. a roz. vyd.)

Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv

  • Kód produktu: 92235
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 288
  • Vazba: brož., 16,7x24 cm
  • ISBN: 978-80-247-5869-5
  • Datum vydání: leden 2018
  • Běžná cena s DPH: 298 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: -30 Kč
  • Vaše cena s DPH: 268 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
 
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?

Chcete se na něco zeptat?