Zásadní odpovědnost: Jak řešit neslplněné sliby a nepřijatelné chování

Autor: Kerry Patterson, Joseph Grenny, David Maxfield, Ron McMillan, Al Switzler

  • Kód produktu: 68468
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 248
  • Vazba: brož., 16,5x23,5 cm
  • ISBN: 978-80-7261-276-5
  • Datum vydání: listopad 2014
  • Běžná cena s DPH: 399 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 40 Kč
  • Vaše cena s DPH: 359 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Další bestseller týmu úspěšných autorů vás krok za krokem provede prověřenými metodami, jak se vyrovnat s problematikou nesplněných slibů a nepřijatelného chování, aniž by to zničilo vztahy – nýbrž naopak, do budoucna je posílilo. Zkušení autoři strávili desetitisíce hodin sledováním nejúspěšnějších mistrů těchto vrcholně obtížných situací a vypracovali spolehlivou metodiku, jak je zvládat. Kniha je nepostradatelnou pomůckou pro rodiče, učitele, manažery, vychovatele, mediátory, kouče a vůbec všechny, kteří pracují s lidmi. Překlad z angličtiny Michal Čakrt.





Kolegyně v práci vás s něčím naschvál naštve. Šéf uplatňuje mikromanagement, protože vám nedůvěřuje, spolupracovníkovi přidali a vám ne, protože firemní pravidla jsou nastavena nespravedlivě. Jak si tudíž například co nejlépe vyjasnit se svým nadřízeným, že neponechává ani ten nejmenší prostor vaší vlastní iniciativě? Jak ukáznit pracovníka, který neustále chodí pozdě? Když tyto a mnohé podobné situace nezvládneme, může se stát, že přijdeme o práci, povýšení, přátele.



Ani školy manažerského či ekonomického zaměření, které mají vychovávat nové manažery a budoucí prezidenty společností, často nevěnují dostatečnou pozornost tomu, jak vést háklivé rozhovory o nedodržených závazcích či nesplněných slibech – o zásadní odpovědnosti, chcete-li - z očí do očí. S porušováním odpovědnosti se všichni, nejen manažeři, běžně setkávají, ale mnoho lidí si neví rady, jak se s ní vypořádat.



Abychom se naučili podobné situace zvládat, je nezbytné naučit se dovednostem tzv. pozitivních deviantů - těch, kteří musí čelit stejným problémům, avšak jsou schopni nalézt způsoby, jak je řešit a vdechnout týmům, firmám, komunitám i rodinám důvěru posilující vzájemné vztahy, jež jsou důsledkem odpovědného chování.



Další bestseller osvědčeného autorského kolektivu Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nedodržené závazky vás krok za krokem provede prověřenými metodami, jak se vyrovnat s problematikou nesplněných očekávání a špatného chování, aniž by to zničilo vzájemné vztahy – nýbrž naopak, aby je do budoucna posílilo. Autoři strávili desetitisíce hodin sledováním nejúspěšnějších mistrů těchto vrcholně obtížných situací a vypracovali spolehlivou metodiku, jak se s nimi vyrovnat.



Tato nepostradatelná pomůcka pro manažery, podnikatele, učitele, mediátory, kouče, rodiče a vůbec všechny, kteří pracují s lidmi, předkládá praxí ověřený metodický mix, který vám dovolí dosahovat významných zlepšení při řešení problémů s odpovědností tam, kde druzí selhávají, a soubor dovedností, s jehož využitím se stanete mistry vedení zásadních rozhovorů. Budete umět uzpůsobit své konání dané situaci tak, aby vedlo k promyšlenému dialogu dvou stran spíše než k bezduchému opakování nepřijatelného chování (výhrůžky, zloba, nepřiměřené emoce), jehož jsme většinou svědky a které problémy s odpovědností nevyřeší. Po přečtení této jedinečné knihy budete schopni nepřecházet porušený slib mlčením, nesmyslným trápením či hněvem, ale budete schopni o něm správně promluvit.



Kerry Patterson, Joseph Grenny, David Maxfield, Ron McMillan a Al Switzler jsou předními pracovníky společnosti VitalSmarts, globální americké společnosti uplatňující inovační přístupy v oblasti firemního výcviku a zvyšování organizační výkonnosti, která byla magazínem Inc. Celkem šestkrát zařazena mezi nejrychleji rostoucí firmy ve Spojených státech a jejímiž výcvikovými programy prošlo více než 750 lidí z celého světa. Jsou autory několika úspěšných publikací, mezi něž patří například kniha Mistři ovlivňování aneb umění změnit téměř vše (Influencer. The Power to Change Anything), která vyšla v nakladatelství Management Press v roce 2012.

Chcete se na něco zeptat?