Aktuality z oblasti účetnictví, daní a hospodaření příspěvkových organizací pro rok 2025
Určeno pro: ředitele, ekonomy a účetní příspěvkových organizací, popř. pro zaměstnance a kontrolní pracovníky a jejich zřizovatele
Cíl semináře: Seminář je zaměřen na výklad aktuálních témat účetní a daňové legislativy v roce 2025. Výklad bude zaměřen na změny v právních předpisech a aplikaci metodických informací zveřejněných MF ČR z oblasti účetnictví, daní a hospodaření příspěvkových organizací.
Program semináře:
- Aktuality dopadající do hospodaření příspěvkových organizací v návaznosti na změny v rozpočtových pravidlech, tj. v zákoně č. 218/2000 Sb. a v zákoně č. 250/2000 Sb.,
- Rekapitulace platných předpisů z oblasti účetnictví pro rok 2025
- Změny v hospodaření s FKSP
- Změny ve zdaňování benefitů v důsledku novely zákona o daních z příjmů
- Metodické informace z oblasti účetnictví a publikované MFČR
- Finanční kontrola – metodika publikovaná MFČR aplikovatelná v roce 2025
- Změny v zákoně o DPH dopadající na neplátce DPH, zejména sledování obratu a povinnosti identifikované osoby
- Aktuality z oblasti daně z příjmu právnických osob, včetně pokynu D – 59, pro uplatnění jednotného postupu při aplikaci zákona o daních z příjmů
- Vybraná judikatura vztahující se k hospodaření příspěvkových organizací
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 10. března 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26431
- Stav: Připravujeme