Aktuální problémy uplatňování DPH a změny od 1. 7. 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: finanční účetní a daňové účetní či ekonomické poradce a další osoby, které se ve své profesi zabývají problematikou daně z přidané hodnoty
Cíl: výklad bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře se zaměřením na praktické dopady změn od 1. 1. 2025. Účastníci semináře budou informování také o změnách zákona o DPH od 1. 7. 2025.
Program semináře:
- základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti DPH
- registrace plátců, identifikovaných osoba a skupinová registrace v roce 2025
- praktické zkušenosti s uplatňováním zvláštního režimu pro malé podniky
- dopady změn pravidel pro určení místa plnění u některých služeb
- praktické dopady změn při stanovení základu daně, při opravě základu daně a při opravě základu daně u nedobytné pohledávky
- změny ve vymezení sazeb daně u stavebních a montážních prací od 1. 7. 2025
- změny v pravidlech pro osvobození od daně u dodání pozemků, vybraných nemovitých věcí a u nájmu nemovitých věcí od 1. 7. 2025
- základní pravidla pro odpočet daně v roce 2025
- praktické dopady povinnosti provést opravu odpočtu u pohledávky po splatnosti
- praktické dopady změn v oblasti správy daně v tuzemsku
- podávání daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení v roce 2025
- další aktuální problémy a dopady změn zákona o DPH provedených s účinností od 1. 1. 2025
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 21. března 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21352
- Stav: Připravujeme