Powered by Smartsupp

Aktuální změny v pracovním právu v tomto roce a jejich aplikace • prezenčně i on-line

Určeno pro: personalisty, vedoucí pracovníky společností, firemní právníky

Cíl: tento seminář poukáže na aplikaci těchto změn i první zkušenosti s nimi, včetně jejích úskalí a zejména jak postupů v takových případech v personální práci postupovat. Legislativní změny budou interpretovány na modelových příkladech z podnikové praxe.

Program semináře:

  • doručování v pracovním právu
  • osobní překážky v práci a jejich změna v nařízení vlády č. 590/2006 Sb.,
  • vstupní lékařské prohlídky
  • zkušební doba a její prodlužování
  • výpovědní doba a změny její délky
  • rozvázání pracovního poměru ze zdravotních důvodů
  • převádění zaměstnance na jinou práci
  • garance původní práce při návratu z rodičovské dovolené
  • souběžné zaměstnání při rodičovské dovolené
  • elektronické doručování mzdového/platového výměru
  • re-design podpory v nezaměstnanosti
  • zákaz omezování zaměstnance ve sdělování výše jeho mzdy/platu
  • výplata v cizí měně a bezhotovostní výplata
  • řešení modelových situací z praxe
  • další aktuální informace
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Lektor: HŮRKA Petr prof. JUDr. Ph.D.
  • Datum konání: 13. října 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21479
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 990 Kč Objednat