Aktuální změny v pracovním právu v tomto roce a jejich aplikace • prezenčně i on-line
Určeno pro: personalisty, vedoucí pracovníky společností, firemní právníky
Cíl: tento seminář poukáže na aplikaci těchto změn i první zkušenosti s nimi, včetně jejích úskalí a zejména jak postupů v takových případech v personální práci postupovat. Legislativní změny budou interpretovány na modelových příkladech z podnikové praxe.
Program semináře:
- doručování v pracovním právu
- osobní překážky v práci a jejich změna v nařízení vlády č. 590/2006 Sb.,
- vstupní lékařské prohlídky
- zkušební doba a její prodlužování
- výpovědní doba a změny její délky
- rozvázání pracovního poměru ze zdravotních důvodů
- převádění zaměstnance na jinou práci
- garance původní práce při návratu z rodičovské dovolené
- souběžné zaměstnání při rodičovské dovolené
- elektronické doručování mzdového/platového výměru
- re-design podpory v nezaměstnanosti
- zákaz omezování zaměstnance ve sdělování výše jeho mzdy/platu
- výplata v cizí měně a bezhotovostní výplata
- řešení modelových situací z praxe
- další aktuální informace
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 13. října 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21479
- Stav: Připravujeme